Pytania

Jak uzyskać pożyczkę w iCredit?

Aby złożyć wniosek o pożyczkę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 221 221 100 lub wypełnij formularz online. Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz doradca, aby umówić się na spotkanie i dokładnie wyjaśnić Ci zasady przyznawania pożyczki. Doradca określi Twoje potrzeby i możliwości, dobierze odpowiednią dla Ciebie pożyczkę i wygodną formę spłat. Spotkanie z doradcą nie zobowiązuje Cię do wzięcia pożyczki, jest bezpłatne i odbywa się w dogodnym dla Ciebie terminie przy zachowaniu pełnej dyskrecji.

Kto może starać się o pożyczkę w iCredit?

O pożyczkę w naszej firmie może starać się każdy, niezależnie od statusu majątkowego, wysokości dochodów czy posiadanej historii kredytowej. Podstawowym warunkiem uzyskania pożyczki jest posiadanie polskiego obywatelstwa, adresu zamieszkania w rejonie, w którym firma prowadzi działalność oraz stałego źródła dochodu.

Jakie dokumenty są wymagane do uzyskania pożyczki iCredit?

Dowód osobisty
Dowolny dokument zaświadczający miejsce zamieszkania

Zaświadczenie o zatrudnieniu lub kopia umowy o pracę/zlecenie oraz wyciąg z konta bankowego z ostatnich 3 miesięcy lub zaświadczenie o przynanej rencie czasowej

Jakie dokumenty są wymagane do uzyskania Kredytu Emeryt?

Dowód osobisty
Zaświadczenie o przyznanej emeryturze/rencie stałej

Posiadam zajęcie komornicze. Czy mogę starać się o pożyczkę?

Zajęcie komornicze nie uniemożliwia otrzymania pożyczki w naszej firmie. Staramy się podchodzić do każdego klienta indywidualnie, a jego zdolność kredytową ocenia zespół złożony z doradców klienta, managerów i specjalistów. W przyznawaniu kredytów najważniejsze jest dla nas dobro klienta – staramy się, aby przyznane przez nas pożyczki nie były dla niego obciążeniem i problemem, ale wsparciem w potrzebie.

Podczas wizyty w domu, doradca poprosił mnie o wpłacenie zaliczki za rozpatrzenie wniosku kredytowego. Czy muszę płacić?

Nie! Przed podpisaniem umowy klient nie ponosi żadnych kosztów rozpatrywania wniosku kredytowego. Zarówno wizyta doradcy, jak i wypełnienie wniosku jest dla klienta całkowicie bezpłatne. Jeśli kiedykolwiek ktoś poprosi Cię o zapłatę za wypełnienie wniosku – natychmiast skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 221 221 100 i zgłoś problem!

Dlaczego doradcy odwiedzają mnie w domu, w celu pobrania rat tygodniowych?

Serwis pobrania rat pożyczki jest udogodnieniem dla naszych Klientów. Umożliwia on wypełnianie codziennych obowiązków, bez potrzeby poświęcania czasu na obsługiwanie pożyczki. Takie rozwiązanie pozwala również naszym doradcom kredytowym poznać bliżej klientów, zrozumieć ich potrzeby i wymagania, a dzięki temu udzielić odpowiedniej rady i zaoferować najlepszą obsługę. To właśnie personalna obsługa w domu odróżnia serwis, który oferujemy, od innych standardowych sposobów udzielania kredytów.

Jaką mam pewność, że osoba odbierająca ode mnie ratę pożyczki jest pracownikiem iCredit?

Dokładamy wszelkich starań, aby od początku współpracy między iCredit a klientem odbiorem spłat zajmował się jeden, zaufany doradca personalny. Jeśli zostanie Ci przydzielony inny doradca, najpierw zostaniesz o Tym poinformowany telefonicznie lub bezpośrednio przez naszego menadżera. Nigdy nie dawaj pieniędzy osobie, która nie będzie w stanie dać Ci w zamian firmowego potwierdzenia zapłaty iCredit. Dla własnego bezpieczeństwa, staraj się także zatrzymywać potwierdzenia zapłaty.

Dlaczego Doradcy kredytowi zbierają tak dużo informacji o kandydatach starających się o kredyt?

iCredit sp. z o.o. oferuje pożyczki pieniężne bez hipotek i bez wierzycieli. Decyzja o jej udzieleniu podejmowana jest jedynie na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Im bardziej są one szczegółowe, dokładne i przejrzyste, tym lepiej nasi Doradcy będą w stanie ocenić optymalne możliwości dla każdego aplikującego o kredyt. To z kolei zwiększy prawdopodobieństwo, że wnioskowana kwota pożyczki zostanie przyznana. 

Co dzieje się z zebranymi informacjami?    

iCredit sp. z o.o. posiada zaświadczenie, że jest administratorem danych osobowych, wydane przez Komisję ochrony danych osobowych. Dane osobowe naszych klientów są chronione, a firma wykorzystuje je w ścisłej zgodności z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.

Czy mogę ubiegać się o pożyczkę ponownie, jeśli poprzedni wniosek został odrzucony?

Tak, możesz ubiegać się o pożyczkę pieniężną nieograniczoną liczbę razy. W przypadku odrzucenia wniosku, możesz ponownie ubiegać się o pożyczkę po upływie trzech miesięcy.

Mamy nadzieję, że odpowiedzieliśmy na Twoje pytania. Jeśli jest jeszcze coś, o co chciałbyś zapytać, skontaktuj się z nami!

Dokładamy wszelkich starań, aby udzielać szybkie, łatwe i wygodne pożyczki. Jeżeli masz do nas pytanie lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat firmy i oferowanych przez nią usług, prosimy wypełnić formularz poniżej!