1. Jak uzyskać pożyczkę w iCredit?

Aby złożyć wniosek o pożyczkę, skontaktuj się z nasza infolinia pod numerem: 221 221 100 lub wypełnij formularz online. Wkrótce skontaktuje się z Toba nasz doradca, aby umówić się na spotkanie i dokładnie wyjaśnić Ci zasady przyznawania pożyczki. Doradca określi Twoje potrzeby i możliwości, dobierze odpowiednia dla Ciebie pożyczkę i wygodna formę spłat. Spotkanie z doradca nie zobowiązuje Cię do wzięcia pożyczki, jest bezpłatne i odbywa się w dogodnym dla Ciebie terminie przy zachowaniu pełnej dyskrecji.

2. Kto może starać się o pożyczkę w iCredit?

O pożyczkę w naszej firmie może starać się każdy, niezależnie od statusu majątkowego, wysokości dochodów czy posiadanej historii kredytowej. Podstawowym warunkiem uzyskania pożyczki jest posiadanie polskiego obywatelstwa, adresu zamieszkania w rejonie, w którym firma prowadzi działalność oraz stałego źródła dochodu.

3. Jakie dokumenty są wymagane do uzyskania pożyczki iCredit?

Dowód osobisty
Dowolny dokument zaświadczający miejsce zamieszkania 
Zaświadczenie o zatrudnieniu lub kopia umowy o prace/zlecenie oraz wyciąg z konta bankowego z ostatnich 3 miesięcy lub zaświadczenie o przyznanej rencie czasowej 

4. Jakie dokumenty są wymagane do uzyskania iCredit Senior ?

Dowód osobisty 
Zaświadczenie o przyznanej emeryturze/rencie stałej

5. Posiadam zajecie komornicze. Czy mogę starać się o pożyczkę?

Zajecie komornicze nie uniemożliwia otrzymania pożyczki w naszej firmie. Staramy się podchodzić do każdego klienta indywidualnie, a jego zdolność kredytowa ocenia zespól złożony z doradców klienta, managerów i specjalistów. W przyznawaniu kredytów najważniejsze jest dla nas dobro klienta – staramy się, aby przyznane przez nas pożyczki nie były dla niego obciążeniem i problemem, ale wsparciem w potrzebie.

6. Podczas wizyty w domu, doradca poprosił mnie o wpłacenie zaliczki za rozpatrzenie wniosku kredytowego. Czy musze płacić?

Nie! Przed podpisaniem umowy klient nie ponosi żadnych kosztów rozpatrywania wniosku kredytowego. Zarówno wizyta doradcy, jak i wypełnienie wniosku jest dla klienta całkowicie bezpłatne. Jeśli kiedykolwiek ktoś poprosi Cię o zapłatę za wypełnienie wniosku – natychmiast skontaktuj się z nasza infolinia pod numerem: 221 221 100 i zgłoś problem!

7. Dlaczego doradcy odwiedzają mnie w domu, w celu pobrania rat tygodniowych?

Serwis pobrania rat pożyczki jest udogodnieniem dla naszych Klientów. Umożliwia on wypełnianie codziennych obowiązków, bez potrzeby poświęcania czasu na obsługiwanie pożyczki. Takie rozwiązanie pozwala również naszym doradcom kredytowym poznać bliżej klientów, zrozumieć ich potrzeby i wymagania, a dzięki temu udzielić odpowiedniej rady i zaoferować najlepsza obsługę. To właśnie personalna obsługa w domu odróżnia serwis, który oferujemy, od innych standardowych sposobów udzielania kredytów.

8. Jaka mam pewność, ze osoba odbierającą ode mnie rate pożyczki jest pracownikiem iCredit?

Dokładamy wszelkich starań, aby od początku współpracy miedzy iCredit a klientem odbiorem spłat zajmował się jeden, zaufany doradca personalny. Jeśli zostanie Ci przydzielony inny doradca, najpierw zostaniesz o Tym poinformowany telefonicznie lub bezpośrednio przez naszego menadżera. Nigdy nie dawaj pieniędzy osobie, która nie będzie w stanie dać Ci w zamian firmowego potwierdzenia zapłaty iCredit. Dla własnego bezpieczeństwa, staraj się także zatrzymywać potwierdzenia zapłaty.

9. Dlaczego Doradcy kredytowi zbierają tak dużo informacji o kandydatach starających się o kredyt?

iCredit sp. z o.o. oferuje pożyczki pieniezne bez hipotek i bez wierzycieli. Decyzja o jej udzieleniu podejmowana jest jedynie na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Im bardziej są one szczegółowe, dokładne i przejrzyste, tym lepiej nasi Doradcy będą w stanie ocenić optymalne możliwości dla każdego aplikującego o kredyt. To z kolei zwiększy prawdopodobieństwo, ze wnioskowana kwota pożyczki zostanie przyznana.

10. Co dzieje się z zebranymi informacjami?

iCredit sp. z o.o. posiada zaświadczenie, ze jest administratorem danych osobowych, wydane przez Komisje ochrony danych osobowych. Dane osobowe naszych klientów są chronione, a firma wykorzystuje je w ścisłej zgodności z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.

11. Czy mogę ubiegać się o pożyczkę ponownie, jeśli poprzedni wniosek został odrzucony?

Tak, możesz ubiegać się o pożyczkę Pieniężna nieograniczona liczbę razy. W przypadku odrzucenia wniosku, możesz ponownie ubiegać się o pożyczkę po upływie trzech miesięcy.

Mamy nadzieje, ze odpowiedzieliśmy na Twoje pytania. Jeśli jest jeszcze cos, o co chciałbyś zapytać, skontaktuj się z nami!

Dokładamy wszelkich starań, aby udzielać szybkie, łatwe i wygodne pożyczki. Jeżeli masz do nas pytanie lub chcesz podzielić się swoja opinia na temat firmy i oferowanych przez nią usług, prosimy wypełnić formularz poniżej!

12. Jak złożyć wniosek o czasowe zawieszenie terminu płatności rat pożyczki?
Wychodzimy naprzeciw klientom, którzy w sytuacji rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 mogą potrzebować zmiany terminów spłaty pożyczek. Umożliwiamy czasowe zawieszenie płatności rat pożyczki.
Poniżej zamieszczamy wzór wniosku o zawieszenie pożyczki zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.) – rozwiązanie to dedykowane jest Klientom, którzy utracili pracę lub inne główne źródło dochodu.

Nie wahaj się do nas zadzwonić lub napisać!

+48

To pole jest wymagane

Contact Icon
Adres korespondencyjny
iCredit Sp. z o.o.
ul. Orla 13 lok. 10
90-317 Łódź
Contact Icon
Informacje o firmie
iCredit Sp. z o.o.
NIP 5213664459
KRS 0000495693
Phone Icon
221 221 100*
koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora